Εορδαία: "Η Νέα Σιδηροδρομική γραμμή, Κραυγή αγωνίας"!!!
- Περιφερειακά
- Εμφανίσεις: 3047
Ο ανορθολογισμός των πεπραγμένων του Ελληνικού κράτους, το πελατειακό σύστημα και
το διαρκές πολιτικό έλλειμμα των Δημοτικών αρχών στην Εορδαία!!!
Ο χάρτης που Δημοσιεύω συνιστά ένα Ιστορικό δοκίμιο με θεματική την περιοχή της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας.
Πρώτον η μαύρη γραμμή δείχνει την παλιά σιδηροδρομική γραμμή. Βλέπετε το τραίνο ΠΟΥ κάνει κύκλους! Σε μία απόσταση ευθεία, η Πτολεμαΐδα- Θεσσαλονίκη είναι περί 50- 60 χιλιομέτρα αυτή πολλαπλασιάζεται σε 4πλάσιο μέγεθος, με ατελείωτες στάσεις σε κάθε χωριό και κωμόπολη!!! Οι παλιοί θυμούνται, Πτολεμαΐς –Θεσσαλονίκη το λιγότερο 4,5 ώρες και έφτανε μέχρι και 10!
Η δεύτερη γραμμή του χάρτη με το κόκκινο χρώμα, είναι η πρότασις της Πόλεως Κοζάνης (δεν μας φταίνε), η οποία κοιτάζει αμιγώς τα συμφέροντα της, δεν φταίει η Κοζάνη, είναι αξιοθαύμαστη ως Πόλις, οι πολιτικοί ρέμπελοι που ψηφίζουμε, αυτοί ευθύνονται από καταβολής της δικής μας Πόλεως.
Η δεύτερη γραμμή δείχνει τις προσπάθειες της Κοζάνης να αναδείξει τον εαυτόν της εις Κέντρο ολόκληρης της Δυτικής Μακεδονίας, παρακάμπτοντας με το έτσι θέλω όλους τους νομούς και συνδεόμενη απευθείας μέσω Βέροιας με Θεσσαλονίκη.
Είναι το πολιτικό φαινόμενο του Μικρομεγαλισμού και το θράσος αντλείται από αυτούς που δεν ομιλούν , δηλαδή τους ακαμάτηδες των τριών υπολοίπων Νομών!!!
Η Τρίτη πορτοκαλί γραμμή είναι Κοζάνη-Σιάτιστα-Καλαμπάκα, αυτή είναι μέσα στα σχέδια της Κοζάνης και πάλι, ως κέντρο η ίδια που θα συνδέει Καλαμπάκα - Θεσσαλονίκη -Καστοριά.
Η τέταρτη γραμμή είναι η μπλε που αφορά την σύνδεση Αλβανίας –Ελλάδος, με κέντρο στον Ελλαδικό χώρο πάλι την Κοζάνη.
Η Πέμπτη πράσινου χρώματος μας αφορά, δείχνει την σύνδεση με Αλβανία μέσω Φλώρινας και κάπου εκεί υπάρχουμε και εμείς.
Εδώ φίλοι μου να σταθούμε.
Υπάρχει έλλειμμα στον Δήμο Εορδαίας, που είναι το όραμα; Πουθενά!!!
Που είναι το σχέδιο , έστω σε επίπεδο έκθεσης ιδεών, που θα συνδέει την γραμμή αυτή με τις γενικότερες οικονομικές και γεωπολιτικές εξελίξεις της χώρας και του διεθνούς περιβάλλοντος , δεν υπάρχει πουθενά.
Την πραγματεία με οικονομικοτεχνικά στοιχεία την κατέθεσε ο κύριος Σωτηρόπουλος, ο κύριος Κωτιδης έγινε Κοινωνός της παντού.
Δεν είναι αργά, κάθε δευτερόλεπτο που περνά όμως επιβαρύνει την κατάσταση.
Πρέπει μια Επιτροπή τώρα να συσταθει από τον κύριο Πλακεντά, αν με φωνάξουν έχω να πω πολλά.
Ένα τριγωνικό κέντρο Φλώρινας-Καστοριάς-Πτολεμαϊδος με την βελόνα του διαβήτη στο Βαρικό, στο σημείο δηλαδή που ενώνονται οι τρεις μεγάλες πόλεις,
Το τούνελ Καστοριάς Βαρικού να μεγεθυνθεί περνώντας εντός του και η σιδηροδρομική γραμμή.
Μετά Βαρικό-ΒΙΟΠΑ-Πτολεμαΐς-Νάουσα τρύπημα Βερμίου –Αξιός (αποβάθρες) δρόμος του Μεταξιού προς Βόρεια Ευρώπη-και Θεσσαλονίκη φυσικά.
Αυτό να βάλουμε στο τραπέζι είναι πολύ απλό, την διαδρομή που σχεδιάστηκε για να περάσει αρχικά η Εγνατία οδός και την εξέτρεψε η Κοζάνη με το έτσι θέλω και η οποία πατά στην αρχαία Ρωμαϊκή Εγνατία οδό.
1.Αυτό είναι το σχέδιο Δήμαρχε
2. να συσταθεί άμεσα (χθες) επιτροπή
3. Επαφή με την Κινεζική πρεσβεία, είναι η μόνη που μπορεί να δει συνολικά και να χρηματοδοτήσει οικονομικό σχέδιο του ΒΙΟΠΑ-ΔΡΟΜΟΣ ΤΟΥ ΜΕΤΑΞΙΟΥ
4. Στο σχέδιο αυτό περισσεύει η Κοζάνη η τουλάχιστον γίνεται παράκεντρο
5. Δήμαρχε η αποδέσμευση του τούνελ Καστοριάς- Βαρικού παίχτηκε με αντάλλαγμα κάτω από τό τραπέζι, με Μποδοσάκειο και αυτής της Γραμμής, έτσι ήρθην το Βέτο της Πόλεως Κοζάνης, δόλωμα στην φάκα ήταν, μην το καταπιεί η Πόλις μας.
6. Σταματήστε να βλέπετε ως εχθρό όποιον σας κάνει κριτική
Υ.Γ.
Συμπίπτουν τα γεωπολιτικά συμφέροντα και η ανθρωπογεωγραφία των τριών μεγάλων Πόλεων, δηλαδή Πτολεμαΐδος-Φλώρινας-Καστοριάς και ως εκ τούτου Δήμαρχε δημιουργία γραμμής επικοινωνίας-ΚΟΚΚΙΝΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ μεταξύ των Πόλεων μας.
Σχόλια υποστηρίζονται από CComment