Περδίκκας Εορδαίας - Αέριο: Το Αρχικό σχέδιο – γιατί άλλαξε και πήγαμε στην απόρριψη
- Περιφερειακά
- Εμφανίσεις: 1048
Είναι δαιδαλώδη τα κρατικά έγγραφα, θα προσπαθήσω να το εκλαϊκεύσω όσο γίνεται.
Ευχαριστώ τον κ. Ισαάκ Νικολαΐδη για την προσκόμιση των εγγράφων, η συμβολή του Προέδρου της Δημοτικής Κοινότητος Πτολεμαΐδος είναι ανεκτίμητη για την ενημέρωση των Πολιτών.
Το έγγραφο έχει ημερομηνία 4 Μαρτίου 2021, είναι η έγκριση μελέτης με πολύ αναλυτικά στοιχεία σχετικά με τη διέλευση του αγωγού από διάφορα σημείου της Ελλάδος, μας ενδιαφέρει ο Περδίκκας που είναι και κλειδί στις εξελίξεις στη Δυτική Μακεδονία.
Τι συνέβη και από την έγκριση φτάσαμε στην απόρριψη;
Γιατί δεν παρενέβην ο Περιφερειάρχης;
Γιατί δεν μίλησε ο Δήμαρχος;
Γιατί έμεινε στο σκοτάδι ολόκληρη η περιοχή μας;
Το έγγραφο μέσω πινακίων καταγράφει με τρόπο αναλυτικό όλο το σχέδιο έλευσης: Πίεση, ποσότητα, παροχές, κόστος, διαδρομή, τρόπος σύνδεσης, αγωγός παροχέτευσης.
Το πιο πιθανό είναι ότι κινούνται ως περιφερειακά βοηθητικά γρανάζια στους Μητσοτακικούς αυτοί που έπρεπε να μιλήσουν αλλά δεν ομιλούν.
Διαβάζουμε λοπόν
"Ο κάτοχος της Άδειας Διαχείρισης Δικτύου Διανομής οφείλει να αναπτύξει το Δίκτυο Διανομής σύμφωνα με το εγκεκριμένο από τη ΡΑΕ Πρόγραμμα Ανάπτυξης και το σχετικό χρονοδιάγραμμα Ανάπτυξης του Δικτύου. γ. Ο κάτοχος της Άδειας Διαχείρισης Δικτύου Διανομής οφείλει να ενημερώνει στο τέλος κάθε ημερολογιακού εξαμήνου τη ΡΑΕ για την πρόοδο των εργασιών ανάπτυξης του Δικτύου. δ. Σε περίπτωση που προβλέπεται σημαντική καθυστέρηση στην ανάπτυξη του Δικτύου σε σχέση με το εγκεκριμένο από τη ΡΑΕ Πρόγραμμα Ανάπτυξης, ο κάτοχος της Άδειας Διαχείρισης Δικτύου Διανομής γνωστοποιεί το γεγονός αυτό στη ΡΑΕ, συνυποβάλλοντας ειδικά αιτιολογημένη έκθεση για τις αιτίες της καθυστέρησης και τις ενέργειες στις οποίες θα προβεί προς αντιμετώπιση αυτών. Ο Διαχειριστής υποχρεούται να παρέχει στη ΡΑΕ οποιαδήποτε άλλη διευκρίνιση του ζητηθεί σχετικά."
Επίσης πιο κάτω
"Σύμφωνα με το επικαιροποιημένο Σχέδιο Δίκαιης Αναπτυξιακής Μετάβασης1 , οι τηλεθερμάνσεις των πόλεων αυτών προβλέπεται πλέον να τροφοδοτηθούν από την επέκταση του δικτύου υψηλής πίεσης του ΔΕΣΦΑ στις περιοχές αυτές. - τον Οκτώβριο 2020 (σχετικό 25), η ΔΕΔΑ ενημέρωσε σχετικά με την πρόθεσή της να εντάξει στο Πρόγραμμα Ανάπτυξης: α) την κωμόπολη Περδίκκα του Δήμου Εορδαίας της περιφερειακής ενότητας Κοζάνης, σε αντικατάσταση της πόλης της Πτολεμαΐδας του ίδιου Δήμου, β) τις κωμοπόλεις Μαυροδένδρι, Ποντοκώμη, Δρέπανο, Χαραυγή και Κρόκο, του Δήμου Κοζάνης, σε αντικατάσταση της πόλης της Κοζάνης.
Γ5. Δίκτυο Δυτικής Μακεδονίας Επειδή, στην Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας δεν υφίσταται σήμερα δίκτυο διανομής. Ο Διαχειριστής προτείνει την ανάπτυξη δικτύου μέσης πίεσης 19 bar κατά 103,5 χιλιόμετρα και του δικτύου χαμηλής πίεσης 4 bar κατά 238 χιλιόμετρα στην επόμενη πενταετία. Συγκεκριμένα, προτείνεται η ανάπτυξη δικτύου διανομής στις πόλεις Καστοριά, Άργος Ορεστικό, Μανιακοί, Δρέπανο, Φλώρινα, Μαυροδένδρι, Κρόκος και Περδίκκας, και τροφοδότησή τους μέσω διασύνδεσής τους με τον αγωγό TAP, καθώς και στα Γρεβενά με τροφοδότηση με CNG. Η ΔΕΔΑ εκτιμά ότι οι συνολικές διανεμόμενες ποσότητες φυσικού αερίου στην πενταετία 2021‐2025 θα ανέλθουν σε 62.029 MWh για τους οικιακούς, 76.243 MWh για τους εμπορικούς και 78.338 MWh για τους βιομηχανικούς τελικούς πελάτες"
Σχόλια υποστηρίζονται από CComment