Αλβανία: Προκήρυξη έργου σιδηροδρομικής γραμμής για σύνδεση με το αεροδρόμιο Αυλώνας
- Επικαιρότητα
- Εμφανίσεις: 107
Η αλβανική κυβέρνηση προγραμματίζει την αποκατάσταση της σιδηροδρομικής γραμμής Ρογκοζίνε-Αυλώνα και τη σύνδεσή της με το αεροδρόμιο της Αυλώνας, ακολουθώντας ένα μοντέλο παρόμοιο με αυτό που εφαρμόζεται στον σιδηρόδρομο Τιράνων-Δυρράχιο, με την προσθήκη της σύνδεσης στο Αεροδρόμιο Αυλώνα. Η εταιρεία Σιδηρόδρομος
Αλβανίας Α.Ε. ανακοίνωσε χθες τη διαδικασία προμήθειας, αναζητώντας έναν φορέα εκμετάλλευσης για την εκπόνηση μελέτης για την αναβάθμιση της εν λόγω σιδηροδρομικής γραμμής. Η γραμμή αναμένεται να λειτουργεί για τρένα με ταχύτητες έως 120 χλμ./ώρα.
Για την προσθήκη της νέας σύνδεσης από το αεροδρόμιο στην υπάρχουσα γραμμή Ρογκοζίνε-Αυλώνα, ο σύμβουλος θα πρέπει να συνεργαστεί με τις αρμόδιες αρχές για να εξετάσει τη θέση του σιδηροδρομικού σταθμού εντός του αεροδρομίου, με σκοπό την κατασκευή των σιδηροδρομικών γραμμών. Επιπλέον, θα πρέπει να καθορίσει τα απαραίτητα προστατευτικά εμπόδια κατά μήκος της γραμμής, στις ισόπεδες διαβάσεις και στον σταθμό του αεροδρομίου. Η σύνδεση του αεροδρομίου με τη σιδηροδρομική γραμμή θα γίνει είτε μέσω του σιδηροδρομικού σταθμού Τσερκόβινας, είτε μέσω άλλων τεχνικών λύσεων στην υφιστάμενη γραμμή Φιέρι-Αυλώνα.
Ένας άλλος σημαντικός τομέας είναι ο σχεδιασμός της σιδηροδρομικής γραμμής προς το αεροδρόμιο της Αυλώνας, η οποία θα επιτρέπει την κίνηση τρένων με ταχύτητα έως 120 χλμ./ώρα, σύμφωνα με την κατηγορία γραμμής D4 - UIC, με φόρτιο άξονα 22,5 τόνους. Θα εφαρμοστεί επίσης σύστημα σηματοδότησης και ελέγχου της κίνησης των τρένων, σύμφωνα με τα ευρωπαϊκά πρότυπα TSI.
Η αποκατάσταση της σιδηροδρομικής γραμμής Ρογκοζίνε-Βλόρα θα περιλαμβάνει την αντικατάσταση και αναβάθμιση των παλαιών στοιχείων υπερδομής (στρωτήρες, ράγες, κ.λπ.), με στόχο την αύξηση της ταχύτητας των τρένων και την βελτίωση της κατηγορίας της γραμμής σύμφωνα με το UIC-D4. Παράλληλα, θα γίνουν εργασίες αποκατάστασης των δομικών στοιχείων, όπως γέφυρες και τούνελ, καθώς και η ενοποίηση των ισόπεδων διαβάσεων, με προτάσεις για μείωση αυτών μέσω κατασκευής παράλληλων δρόμων.
Σχόλια υποστηρίζονται από CComment