Χαλκιδική: Πωλητήριο σε 460 ξενοδοχεία και καταλύματα - Τιμές έως 11,7 εκατ. ευρώ
- Επικαιρότητα
- Εμφανίσεις: 852
Βροχή τα πωλητήρια παρά τα ρεκόρ στον τουρισμό - Μικρές, κυρίως, μονάδες βγαίνουν προς πώληση - Πού βρίσκονται, πόσο πωλούνται - Δείτε χαρακτηριστικά παραδείγματα
Την ώρα που τα χαμόγελα στους ανθρώπους του τουρισμού και του κυβερνητικού επιτελείου περισσεύουν για τα ρεκόρ που κατέρριψε το 2023 ο κλάδος στη χώρα μας, τα πωλητήρια σε μικρές τουριστικές μονάδες στη Χαλκιδική πέφτουν σαν βροχή.
Είναι χαρακτηριστικό, όπως προκύπτει από ιστοσελίδες μεσιτικών γραφείων, ότι περίπου 460 μικρές, πολύ μικρές και μεσαίες ξενοδοχειακές μονάδες και καταλύματα κατά μήκος της Χαλκιδικής, οι περισσότερες εξ αυτών σε Κασσάνδρα και Σιθωνία, αναζητούν μια δεύτερη ευκαιρία για να γυρίσουν σελίδα.
Μεγάλη διαθεσιμότητα, σύμφωνα με τις αναρτημένες αγγελίες, καταγράφεται κυρίως σε ξενοδοχεία μικρότερης κατηγορίας, αλλά και τουριστικά καταλύματα που όλα αυτά τα χρόνια λειτουργούσαν σε οικογενειακή βάση.
Πάντως όπως λένε γνώστες της τουριστικής αγοράς, κάποιες από τις μονάδες που βγαίνουν προς πώληση δεν ανήκουν σε επαγγελματίες του τουρισμού. Είναι ενδεικτικό πως σε κάποιες περιπτώσεις τα ακίνητα που είναι προς πώληση είτε βρίσκονται σε διαδικασία ανακαίνισης και δεν έχουν λειτουργήσει ακόμη ως ξενοδοχεία, είτε είναι σε στάδιο κατασκευής.
Οι τιμές πώλησης των καταλυμάτων παρουσιάζουν μια ευρεία γκάμα, που καθορίζεται από το πού βρίσκονται, τις προδιαγραφές, αλλά και τις προοπτικές που μπορούν να προσφέρουν στους εν δυνάμει αγοραστές.
Παράλληλα, όπως λένε γνώστες της αγοράς, το αντίτιμο βρίσκεται πάντα σε άμεση συνάρτηση- πέραν των παροχών και της ποιότητας του ακινήτου - από το πόσο γρήγορα ο ιδιοκτήτης θέλει να ρευστοποιήσει. Επίσης οι ίδιοι κύκλοι αναφέρουν πως ένα ακίνητο που πωλείται σε χαμηλή τιμή δεν θεωρείται κατ´ ανάγκη καλή επένδυση, καθώς όλα εξαρτώνται από την απόδοση που θα προσφέρει στον νέο του ιδιοκτήτη.
Γιατί οι ιδιοκτήτες ξενοδοχείων βάζουν πωλητήριο
Αφενός οι οικονομικές εκκρεμότητες, τα δάνεια, το ενεργειακό κόστος, ο πληθωρισμός και οι συνεχείς ανατιμήσεις στα προϊόντα της εφοδιαστικής αλυσίδας, συρρικνώνουν τα εισοδήματα και αυξάνουν τα έξοδα.
Αφετέρου η έντονη εποχικότητα, η κυριαρχία του αεροπλάνου ως μέσου άφιξης των τουριστών και συχνά το μη ικανοποιητικό επίπεδο υπηρεσιών, η ανάγκη για ανακαίνιση, αποτελούν μερικούς από τους λόγους που οδηγούν στην επιλογή οικογενειακών επιχειρήσεων του τουρισμού να βάλουν ένα τέλος στη διαδρομή τους αναζητώντας τον επόμενο ιδιοκτήτη του ακινήτου.
Χαρακτηριστικά παραδείγματα:
Σημειώνεται πως κάποιες τουριστικές μονάδες... φιγουράρουν επί μακρόν σε αγγελίες μεσιτικών γραφείων χωρίς τα αναμενόμενα αποτελέσματα.
Σχόλια υποστηρίζονται από CComment