Παρέδωσε τα κλειδιά της Πόλεως ο κύριος Πλακεντάς στην Κοζάνη; Άνοιξε την Κερκόπορτα διάπλατα;
- Αυθαιρεσίες της Δημοτικής Αρχής
- Εμφανίσεις: 3437
Το αυτό μήπως έπραξε και ο κύριος Τζιούμαρης (προσωπικά το θεωρώ δεδομένο)! Και αν ναι ποιο το αντίτιμο;
Για τον κύριο Kασαπίδη και τον ρόλο του δεν υπάρχει καμία μα καμία αμφιβολία, είναι το αρχέτυπο του πολιτικού τυχοδιωκτισμού.
Πλανάται το ερώτημα…
Και εσείς κύριοι της Αντιπολιτεύσεως, διατί σιωπάτε, το αποτέλεσμα των πράξεων σας οδηγεί στα ίδια ερωτήματα με αυτά του Δημάρχου! Η σιωπή οδηγεί στην απαξίωση της Πόλεως.
Όλα τα έχουμε δει εις αυτήν την Πόλιν, όλοι είμαστε καχύποπτοι και ασφαλώς δεν αναζητούμε την βοήθεια της ψυχιατρικής για την ερμηνεία γεγονότων και συμπεριφορών που θα διαμορφώσουν θετικά η αρνητικά την Εορδαία για τα επόμενα 100 χρόνια, αλλά την βοήθεια της Πολιτικής..
Τα παρέδωσαν; Άπαντες του Δημοτικού Συμβουλίου, ο Δήμαρχος μεθοδευμένα και η Αντιπολίτευσις από αδιαφορία;
Θα σας απαντήσω…
Ας τα πάρουμε με την σειρά, υπάρχουν χρήματα Κοινοτικά για δημιουργία σιδηροδρομικής συνδέσεως της Αλβανίας με την Ελλάδα.
Διαβάζουμε από δηλώσεις του κυρίου Αμανατίδη Γεώργιου, (υποσημείωσις, είναι Λακωνικός ο τρόπος έκφρασης του και πάντοτε στοχευόμενος, πρόκειται περί σοβαρού πολιτευτή και έχουν μεγάλη και βαρύνουσα σημασία τα λόγια του)
-Προτείνεται αντίστοιχα η ένταξη, στο Κεντρικό Δίκτυο, της σιδηροδρομικής γραμμής Κοζάνη-Βέροια από την πλευρά της λίμνης Πολυφύτου. Η γραμμή αυτή δεν εμφανιζόταν μέχρι τώρα στον στρατηγικό σχεδιασμό.
Η σύνταξη προκαταρκτικής μελέτης εναλλακτικών διαδρομών και τελικής χωροθέτησης της γραμμής καθώς και η μελέτη σκοπιμότητας αποτελούν τα πρώτα βήματα.
Χρόνος διαδρομής Κοζάνη-Θεσσαλονίκη: 1 ώρα και 12 λεπτά
-Προτείνεται η ένταξη νέας μονής σιδηροδρομικής γραμμής Σιάτιστα-Καστοριά-Πόγραδετς, όπως ήδη έχει ενημερώσει η Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας.
Εκτιμώμενος χρόνος ολοκλήρωσης μελετών, σύμφωνα με το σχεδιασμό του ΟΣΕ, το 2023 και των απαλλοτριώσεων το 2024.
-Το τμήμα Κοζάνη-Πτολεμαΐδα βρίσκεται σε φάση επικαιροποίησης των μελετών προκειμένου, στη συνέχεια, να κατασκευαστεί από τον ΟΣΕ με χρηματοδότηση από τη ΔΕΗ.
-Η παρούσα ενημέρωση προκύπτει από το προετοιμαζόμενο από τον ΟΣΕ αίτημα έγκρισης χρηματοδότησης για την υλοποίηση του στρατηγικού σχεδιασμού του.
Είναι ενδεικτικό, το ότι και οι βουλευταί λειτουργούν ως εκπρόσωποι της Πόλεως Κοζάνης αγνοώντας και πάλι την Εορδαία, είναι συνεχής αυτή η ανωμαλία του πολιτικού τοπικού συστήματος.
Φυσικά και έτσι θα λειτουργούν! όταν η Δημοτική ηγεσία, αναφέρομαι σε αυτούς που άρχουν η φιλοδοξούν για αυτό, την μόνη ρηματική έγκλιση που γνωρίζουν, είναι η Υποτακτική και πάνω σ’ αυτήν την υποτακτικότητα χτίζουν τα όνειρα τους και το μέλλον τους.
Δεν υπάρχει αυτή την στιγμή επίσημη άποψη, Υπάρχουν πιθανά σενάρια χάραξης της γραμμής το σχέδιο κινήθηκε και επί Σύριζα αλλά σταμάτησε, φαντάζομαι οι πιέσεις του Κοζανίτικου λόμπυ έθεσαν ζητήματα που δεν είναι άλλα από την εξυπηρέτηση των γεωπολιτικών τους συμφερόντων.
Υπάρχουν συνεχώς κινήσεις από την Κοζάνη , εύγε της, διότι κυνηγά τα γεωπολιτικά της συμφέροντα και αναζητά τον δρόμο για το μέλλον της.
Από εκεί που θα περάσει η γραμμή θα φέρει πλούτο και ανάπτυξη, από εκεί που δεν θα περάσει, η υπανάπτυξη, η μιζέρια και ο ραγιαδισμός θα μείνει.
Δεν υπάρχει κοινοτοπία με την Κοζάνη καταλάβετε το.
Ούτε σχέσεις ειρηνικής συνύπαρξης, αυτά τα εκφράζουν οι ανοητολογούντες.
Θουκυδίδης: “Τοις τόλμησαν η τύχη ξύμφορος”.
Η τύχη βοηθάει τους τολμηρούς.
Υπάρχει ένας σταυρός σχηματικά.
-Η κάθετος που θα φέρει το τραίνο από την Καλαμπάκα Κοζάνη,.
-Η κάθετος που θα το φέρει από Φλώρινα και Εορδαία στην Κοζάνη.
Και τέλος η κεντρική αρτηρία με τα σενάρια της, που είναι και η πεμπτουσία του ζητήματος.
Το Πρώτο σενάριο αφορά την γραμμή Θεσσαλονίκη- Βέροια- Κοζάνη- Καστοριά- Κρυσταλλοπηγή, έχουν κινήσει γη και ουρανό να το πετύχουν.
Αυτό αγνοεί ένα μεγάλο μέρος της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας, τις μεγάλες Πόλεις Φλώρινα και Εορδαία και φέρνει την απομόνωση αυτού του Ακριτικού τμήματος της Ελλάδος, υπάρχει ο μεγαλοϊδεατισμός, της γειτνιάζουσας Πόλεως που την καθιστά τύραννο για όλη την Περιφέρεια, για αυτό τον λόγο ίσως ήρθε ο καιρός να αποβληθεί από την Περιφέρεια δυτικής Μακεδονίας!
Αυτό επίσης εμπλουτίζεται με πιθανή ακόμη μια διαδρομή, παραποτάμια και παραλίμνια ένθεν του Αλιάκμονα για να αποφευχθεί το τρύπημα του Βερμίου.
Όσο πάει και κατεβαίνει η γραμμή σε λίγο θα πάει στην Λάρισα και μετά θα ανεβεί στην Κοζάνη, απίστευτες καταστάσεις.
Και το δεύτερο με τις εκδοχές του και αυτό. Στο βάθος υπάρχουν ο κύριος Κωτίδης ως ηθικός αυτουργός διακίνησης μια μελέτης και φυσικά ο δημιουργός της μελέτης, που δεν είναι άλλος από το εκλεκτό τέκνο και Ευεργέτη της Εορδαίας τον κύριο Βασίλειο Σωτηρόπουλο.
Η μελέτη επιστημονικά τεκμηριωμένη, θέτει το ζήτημα χάραξης της γραμμής Θεσσαλονίκης-Νάουσας-τρύπημα Βερμίου- Εορδαίας-Καστοριάς και φυσικά σύζευξη με Φλώρινα.
Είναι στον εργασιακό του τομέα το θέμα, η διαδρομή αυτή είναι η φθηνότερη, η συντομότερη και βγάζει από την απομόνωση ένα μεγάλο τμήμα της δυτικής Μακεδονίας.
Είναι τεχνικά και οικονομικά τεκμηριωμένη ως προσχέδιο κατάθεσης χωρίς καμία αλλαγή στο Υπουργείο μεταφορών και ενδεχομένως στο Ανάπτυξης.
Υπάρχει και ένα δεύτερο σενάριο σ’ αυτή την πρόταση με απευθείας σύνδεση Εορδαίας- Βεροίας μέσω Βερμίου.
Δωρεάν και ετοιμοπαράδοτη.
Και εδώ αρχίζει ο Γολγοθάς του του κυρίου Σωτηρόπουλου, δημιουργούνται αλλεπάλληλες καταστάσεις νοσηρές που είναι αδιανόητο να συμβούν σε άλλη πόλη.
Ο κύριος Κωτίδης πήρε την μελέτη και την διακίνησε παντού.
Ζυμώθηκε μέσα στην κοινωνία της Εορδαίας, βέβαια ζυμώθηκε και απέναντι στην γειτνιάζουσα Πόλη.
Στις 22 Ιουλίου ο κύριος Σωτηρόπουλος μου έστειλε ένα άρθρο το όποιο και Δημοσίευσα, είναι μια φωνή απόγνωσης για την αδιαφορία ολόκληρης της Δημοτικής Αρχής επί του θέματος..
Πήρα τηλέφωνο τον κύριο Σωτηρόπουλο και με επίμονες ερωτήσεις κατάφερα να συμπληρώσω το χρονικό αυτής της νοσηρής καταστάσεως.
Επιχείρησε να συναντηθεί με τον Δήμαρχο της Πόλεως τον κύριο Πλακεντά, να του εκθέσει τις απόψεις του ζητώντας Δημιουργία Δ.Σ. Εορδαίας με μοναδικό θέμα αυτό, η γραμματεύς απήντησε έχει δουλειά.
Μίλησε με το σύνολο της Αντιπολιτεύσεως το οποίο και κώφευσε.
Τίθεται το ερώτημα, υπάρχει εσωστρέφεια στο σύνολο της Εκλεγμένης Δημοτικής Αρχής;
Υπάρχει φοβισμός;
Υπάρχει ιδιοτέλεια, το γνωρίζουμε, προσβλέπουν στην διεκδίκηση της καρέκλας του Περιφερειάρχη ή στην καρέκλα ΒΟΥΛΕΥΤΗ η οποία περνά από τους Φυλάρχους.
Φυσικά και το αντίστροφο, αυτό δεν έχουμε καταλάβει αγαπητοί φίλοι.
Μας έχουν περισσότερη ανάγκη, από ότι εμείς.
Κοινοτοπία δεν μπορεί να υπάρξει.
Στο Δημαρχείο υπάρχει μια απόλυτα νοσηρή κατάστασις!!! Η μια καταστροφή διαδέχεται την άλλη, αυτά που κυριαρχούν είναι η ενδοτικότης, η απάθεια, και η μεταβίβαση ευθυνών, κανείς δεν αναλάμβανει ευθύνες!!!
Θα τις αναζητήσω στον περιπτερά της γειτονιάς μου.
Κύριε Πλακεντά να έχετε έτοιμη την παραίτηση σας, εγώ τουλάχιστον Δημόσια θα την απαιτήσω αν χαθεί και αυτό το έργο.
Θουκυδίδης: “Ησυχίαν είχεν ο Δήμος και αντέλεγε ουδείς, δεδιώς και ορών ότι πολύ το ξυνεστηκός”.
(Ο λαός σώπαινε, και κανείς δεν μιλούσε, γιατί ήταν φοβισμένος και έβλεπε πως οι συνωμότες ήταν πολλοί..)
Σχόλια υποστηρίζονται από CComment