Πέμπτη 29  Δεκέμβριος  2024 

«ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΛΟΓΟΣ - ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ»

«Ενοχλήθηκαν» επειδή θέλουμε ανοιχτό σιδηρόδρομο.

«Ενοχλήθηκαν» επειδή θέλουμε ανοιχτό σιδηρόδρομο.

Οι ανακρίβειες που δημοσιεύει εργοδοτικός ιστότοπος (πρωταγωνιστής στα fake news στον σιδηρόδρομο) δεν μπορούν να μείνουν αναπάντητες.

1.Τον Αύγουστο του 2023 παραδόθηκε η τηλεδιοίκηση Λάρισας ,παρόλα αυτά η μέγιστη ταχύτητα των συρμών intercity από Λάρισα-Θεσσαλονίκη παρέμεινε στα 120 χλω.Γιατί;

2.Αρχές του Δεκεμβρίου του 23 παραδίδεται σε χρήση η τηλεδιοίκηση Αθηνών .Σήμερα είναι ήδη σε δοκιμαστική λειτουργία. Σε όλο το δίκτυο από Αθήνα έως Θεσσαλονίκη από τις αρχές του Δεκεμβρίου θα υπάρχει φωτοσήμανση και τηλεδιοίκηση.Το μοναδικό σημείο που θα λειτουργεί χωρίς τηλεδιοίκηση θα είναι το κατεστραμμένο κομμάτι από την κακοκαιρία Ντάνιελ (Δομοκός -Λάρισα) και η ταχύτητα των συρμών θα είναι αρχικά τα 80χλω.Σε τμήμα γραμμής (Οινόη -Τιθορέα ) που λειτουργεί η φωτοσήμανση – τηλεδιοίκηση οι ταχύτητες θα πρέπει να παραμείνουν στα 120 χλω;

3.Στο κομμάτι Αθήνα - Οινόη μετά τα Τέμπη λόγω μη λειτουργίας της φωτοσήμανσης και τηλεδιοίκησης η μέγιστη ταχύητητα ήταν 80 χλω .Χωρίς να έχει παραδοθεί η τηλεδιοίκηση και η φωτοσήμανση επανήλθαν οι δρομολογιακές παλιές ταχύτητες που σε μερικά σημεία είναι 120χλω..Διαφώνησε κανείς με αυτή την αύξηση ταχύτητας γιατί εμείς δεν είδαμε κάποια διαφωνία.

4. Στο κομμάτι Άνω- Λιόσια Κόρινθος μετά τα Τέμπη η δρομολογιακή ταχύτητα λόγω έλλειψης φωτοσήμανσης και τηλεδιοικησης ήταν στα 80 χλω.Η δρομολογιακή ταχύητητα ανέβηκε στα 120 χλω με την φωτοσήμανση να συνεχίζει είναι εκτός όπως και η τηλεδιοίκηση.Διαφώνησε κανείς με αυτή την αύξηση ταχύτητας γιατί εμείς δεν είδαμε κάποια διαφωνία.

Επομένως ΟΙ ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ ΛΑΣΠΟΛΟΓΟΙ που σήμερα μας κουνάνε το δάχτυλο ας απαντήσουν γιατί συμφώνησαν σε αύξηση δρομολογιακής ταχύτητας κατά 40 χλω με ΕΝΑΝ μηχανοδηγό σε τμήματα γραμμής χωρίς φωτοσήμανση και τηλεδιοίκηση και σήμερα διαφωνούν στην αύξηση ταχύτητας σε δρομολόγιο με 2 μηχανοδηγούς με φωτοσήμανση και τηλεδιοίκηση να δουλεύουν κανονικά.

5 Για το GSMR είχαν πάρει τις απαντήσεις τους όταν αποδείχθηκε ότι οι φορητές συσκευές δεν απαιτούσαν απολύτως καμία πιστοποίηση και αυτοί έψαχναν αν θέλει πιστοποίηση η κάρτα ΣΙΜ .Σήμερα μήνες μετά τα δυστύχημα στα Τεμπη (αλήθεια πως το χαρακτήρισε ο νέος πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ θα μας πουν τα μέλη της συνδικαλιστικής του παράταξης στον σιδηρόδρομο μιας και αναφέρθηκαν σε ΠΑΣΚ και ΔΑΚΕ;) η Hellenic train έχει μόνο 13 φορητές συσκευές για όλη την Ελλάδα.Γιατί 9 μήνες μετά δεν προμηθεύθηκαν συσκευές;

6. Η επιστολή του ΣΕΠ ΤΡΑΙΝΟΣΕ κοινοποιήθηκε και στον ΟΣΕ. Μήπως αυτό δεν το είδαν οι εργοδοτικοί συνδικαλιστές και οι αχυράνθρωποι τους;( Το είδαν ,το είδαν )

7. Το ΣΕΠ ΤΡΑΙΝΟΣΕ ξεκάθαρα δήλωσε στην επιστολή ότι δεν αποδέχεται ούτε τον σιδηρόδρομο να παραμένει κλειστός ούτε αποδέχεται περικοπές για το προσωπικό.Δηλαδή επανέλαβε ακριβώς τα ίδια που είπε στις συναντήσεις . Συναντήσεις στις οποίες το ΣΕΠ ΤΡΑΙΝΟΣΕ κατέθεσε προτάσεις υπέρ των εργαζομένων όταν άλλοι το μόνο με το οποίο ασχολήθηκαν ήταν οι πειθαρχικές τιμωρίες συγκεκριμένου κλάδου και το πως αδικείται!! ο κλάδος τους στις…τιμωρίες!!

Το άθλιο συμπέρασμα και ερώτημα στο κενό ( ανοιχτός σιδηρόδρομος ίσον περικοπές ) ανήκει μόνο σε αυτούς που μέσα σε μια νύχτα άφησαν τον στρατόπεδο των εργαζόμενων και πήδηξαν στην βάρκα του εργοδότη .Οχι σε εμάς.

Αυτοί λοιπόν που θέλουν τον σιδηρόδρομο κλειστό είναι αυτοί που επιθυμούν να έχουν το προσωπικό σε απραξία ώστε να δίνουν τα επιχειρήματα που ψάχνει η διοίκηση και είναι αυτοί ,που την συβουλεύουν παρασκηνιακά συχνά-πυκνά στο πως θα επιβάλουν περικοπές και αλλαγές στις εργασιακές σχέσεις.

Το ΣΕΠ ΤΡΑΙΝΟΣΕ από την αρχή της δημιουργίας του πάλεψε εναντίον των αντεργατικών ρυθμίσεων όπως (πχ της 9ημερης εργασίας),έδωσε αυξήσεις σε όλους εναντιώθηκε στα διάφορα πλαφόν και τις περικοπές .Η ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΠΑΝΤΑ ΜΕΝΕΙ.

8. Ο Έλληνας πολίτης καταβάλει από το υστέρημα του για να επιδοτείται η Hellenic train ώστε να έχει τρένα που αναφέρονται στην σύμβαση για τις άγονες γραμμές.Για τον κουτοπόνηρο συντάκτη στον εργοδοτικό ιστότοπο έχουμε μια απορία .Η Hellenic train ακόμα και όταν λάμβανε ΟΛΗ την επιδότητη εκτελούσε όλα τα δρομολόγια;Ας μας πει αν τολμάει.

Ποιές έγγραφες διαβεβαιώσεις πρέπει να δώσει ο ΟΣΕ για την γραμμή της Φλώρινας και σε ποιόν; Υπάρχει θέμα με τις γέφυρες στην γραμμή και ποιό πρόβλημα ακριβώς; Ποιος είναι αυτός που πιστοποιεί το πρόβλημα εγγράφως και επώνυμα; Μέχρι χθες μας έλεγαν ότι για τα δρομολόγια της Φλώρινα ήταν θέμα κόστους (υπάρχει και η σχετική ανάρτηση) και ότι η εταιρεία «μπαίνει μέσα» 45.000 ευρω το δρομολόγιο ,τώρα άλλαξε το σενάριο;

Στην γραμμή προς Δράμα, Αλεξανδρούπολη, Στυλίδα και εκεί υπάρχει «πρόβλημα με γέφυρες και επικοινωνίες» ή «μήπως για εκεί είναι άλλο το σενάριο»;

Και επειδή προκλητικά και υποκριτικά μας εγκαλούν να προσέχουμε όταν αναφερόμαστε σε θέματα ασφάλειας (γιατί κανένας ΔΕΝ ΞΕΧΝΑ όπως λένε) ας μας πουν αυτοί που προσέχουν και νοιάζονται για την ασφάλεια πόσες έγγραφες απολογίες για συγκεκριμένο παράπτωμα συγκεκριμένου κλάδου έχουν διανεμηθεί το τελευταίο πεντάμηνο;10; 20; 30; 50; Πόσες ακριβώς;(Ήρεμα ρωτάμε)

Υγ Προτείνουμε σε μερικούς να αφήσουν τα «γιοφύρια» και την υποκρισία .Είτε θέλουν είτε όχι ο σιδηρόδρομος θα λειτουργήσει με ασφάλεια ,αξιοπιστία,ταχύτητα,συχνότητα και η ελληνική κοινωνία θα είναι δίπλα του.
https://septrainose.gr/article/17741



Σχόλια υποστηρίζονται από CComment

Λίστα εκδηλώσεων

Δεν υπάρχει προσεχές εκδήλωση
Δευ Τρι Τετ Πεμ Παρ Σαβ Κυρ
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Ο Καιρός

Σημαντικά θέματα

Εφημερεύοντα Φαρμακεία

ΚΟΖΑΝΗΣ

Εφημερεύοντα Φαρμακεία Κοζάνη

ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ

Εφημερεύοντα Φαρμακεία Πτολεμαίδα

Banner Bottom

logo

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ
 
Τηλέφωνο:  6974928190
Copyright www.ptolemais-post.gr © 2021