Ας ξυπνήσουμε αγαπητοί φίλοι! Το έργο αυτό είναι σε διαρκή εμπλοκή από το 1990, προσπαθούσε τότε ο Παππούς ο Μητσοτάκης να το βάλει σε κίνηση, συνεχώς μπλοκαριζόταν από την Κοζάνη, βλέπετε αυτή μισούσε μια Εορδαία μεγάλη, την ζήλευε και αισθανόταν απειλή.
Ξαφνικά τι παίχτηκε και μετά από θυελλώδη συνεδρίαση Πέρυσι, πέρασε από το Περιφερειακό Συμβούλιο (από τον πολιτικά προβληματικό κύριο Κασαπίδη).
Τι δόθηκε σε αντάλλαγμα; Ποιοι πρωταγωνιστούν; Ποιοι είναι εξαρτώμενοι (το πολιτικό τους μέλλον ) από την απέναντι πόλη;
Έχουν απαντήσεις τα ερωτήματα.
Τα ασημικά της Πόλεως είναι δύο τεμάχια.
Το Μποδοσάκειο και η σιδηροδρομική γραμμή Θεσσαλονίκη -Νάουσα- Βέρμιο- Εορδαία- Καστοριά.
Διαλέξτε και πάρτε!!!
Οι πρωταγωνιστές γνωστοί και αυτοί, Κασαπίδης-Τζιούμαρης-Πλακεντάς! Οι ουρανί ομοϊδεάτες!!
Διαβάζουμε:
Την ένταξη του έργου για την κατασκευή του δρόμου Καστοριάς – Πτολεμαΐδας με σήραγγα στην Κλεισούρα, στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Δυτικής Μακεδονίας, υπέγραψε ο Περιφερειάρχης Δυτικής Μακεδονίας Γιώργος Κασαπίδης.
Πρόκειται για οδικό τμήμα συνολικού μήκους 10,40 χλμ, με συνολικό πλάτος οδοστρώματος 8,0μ.,με μια λωρίδα κυκλοφορίας πλάτους 3,75μ. ανά κατεύθυνση και επιπλέον λωρίδα καθοδήγησης πλάτους 0,25 μ. Περιλαμβάνει επίσης, την κατασκευή της σήραγγας της Κλεισούρας, μήκους 1.365 μ, τη γέφυρα του ρέματος Κώτουρη, μήκους 34,60 μ, τον φωτισμό και τη σήμανση της οδού, καθώς και τα απαραίτητα γεωτεχνικά έργα.
Η Πράξη του έργου «Κατασκευή Επ. Οδού Καστοριάς – Πτολεμαΐδας: Τμήμα
ρέμα Κώτουρη – όρια Νομού Κοζάνης με σήραγγα στην Κλεισούρα», έχει προϋπολογισμό 74.003.505,15 ευρώ.
“Το έργο αποτελεί διαχρονικό αίτημα των πολιτών της Καστοριάς, της Εορδαίας και του
Αμυνταίου, αφού η υλοποίησή του, όχι μόνο θα ενώσει τις τρείς περιοχές, αλλά θα
αποτελέσει εφαλτήριο περιφερειακής ανάπτυξης, στο εμπόριο, στις μεταφορές, στον
τουρισμό, μειώνοντας τις αποστάσεις και εξασφαλίζοντας την οδική ασφάλεια”, αναφέρει ανακοίνωση της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας.
Σχόλια υποστηρίζονται από CComment