Κυριακή 23  Ιουνίου  2024 

«ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΛΟΓΟΣ - ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ»

ΙΣΩΣ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΑΥΡΙΟ ΔΗΜΑΡΧΕ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΠΛΑΚΕΝΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΖΗΤΗΣΕΤΕ ΣΤΟ Δ.Σ. ΤΗΝ ΝΕΑ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΔΙΑΤΡΗΣΗ ΤΟΥ ΒΕΡΜΙΟΥ

ΙΣΩΣ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΑΥΡΙΟ ΔΗΜΑΡΧΕ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΠΛΑΚΕΝΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΖΗΤΗΣΕΤΕ ΣΤΟ Δ.Σ. ΤΗΝ ΝΕΑ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΔΙΑΤΡΗΣΗ ΤΟΥ ΒΕΡΜΙΟΥ

Ανάρτηση του Νικόλαου Κωτίδη στο FB!
Βρήκα όλως τυχαία τις παρακάτω ειδήσεις και τις αναμεταδίδω για να δείξω πόσο σημαντική είναι η χαραξη της νέας σιδηροδρομικής σύνδεσης και η διάτρηση του Βερμίου, και σύνδεση της Πτολεμαΐδας με Νάουσα ή Βέροια (αυτό θα το αποφασίσει ο ΟΣΕ και η ΕΡΓΟΣΕ, πόσο ποιο αποδοτική θα είναι η πόλη).
«ΣΥΝΘΗΚΟΛΟΓΗΣΑΝ» ΣΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΗΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗΣ ΕΓΝΑΤΙΑΣ
21-07-2021
Την έντονη κριτική, από φορείς και κομματικές Οργανώσεις, δέχονται τις τελευταίες ημέρες ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας, Κωνσταντίνος Μπλούχος, ο αντιπεριφερειάρχης Δράμας, Γιώργος Παπαδόπουλος και οι δήμαρχοι των πέντε Δήμων της Περιφερειακής Ενότητας Δράμας, μετά την συνάντησή τους με τον γενικό γραμματέα του Υπουργείου υποδομών και μεταφορών, για να συζητήσουν την σιδηροδρομική σύνδεση της περιοχής. Οι εκπρόσωποι της τοπικής κοινωνίας κατηγορούνται, γιατί δέχτηκαν την πρόταση της κεντρικής διοίκησης, για σύνδεση της Δράμας με την σιδηροδρομική Εγνατία μέσω της παλιάς γραμμής Δράμα-Νέα Ζίχνη-Αμφίπολη.
Σφοδρή επίθεση από την Ο.Ε.Β.Ε.
--------------------------------------
Η Ομοσπονδία Επαγγελματιών Βιοτεχνών και Εμπόρων (Ο.Ε.Β.Ε.) εξαπέλυσε σφοδρή επίθεση, γιατί οι εκπρόσωποι της Περιφερειακής Ενότητας Δράμας «συνθηκολόγησαν» στο ζήτημα της σιδηροδρομικής Εγνατίας. Στο δελτίο Τύπου αναφέρονται τα ακόλουθα: «Με αφορμή την «προγραμματισμένη» συνάντηση του βουλευτή Δράμας της Νέας Δημοκρατίας, του ατιπεριφερειάρχη Π.Ε. Δράμας και των πέντε δημάρχων του Νομού με τον γενικό γραμματέα του Υπουργείου υποδομών και μεταφορών, για το θέμα της σύνδεσης της Δράμας με την νέα σιδηροδρομική Εγνατία, έχουμε ως Ομοσπονδία Επαγγελματιών, Βιοτεχνών και Εμπόρων Νομού Δράμας να επισημάνουμε τα εξής: Καταρχάς, ήταν «προγραμματισμένο», ώστε να συναντηθούν οι εκπρόσωποι των τοπικών Αρχών της Δράμας στο Υπουργείο υποδομών και μεταφορών, για να συζητήσουν το θέμα του αποκλεισμού του Νομού από την νέα σιδηροδρομική Εγνατία και αντί να τους δει ο υπουργός και να συνομιλήσουν, συναντήθηκαν με τον γενικό γραμματέα. Κι όπως, τελικά, «δεσμεύτηκε» ο γενικός γραμματέας, κατόπιν σχετικής πρότασης, η Δράμα θα συνδεθεί μετά από χρόνια με την νέα σιδηροδρομική χάραξη μέσω της παλιάς γραμμής Νέας Ζίχνης-Αμφίπολης και αυτό το θεωρούν επιτυχία, ότι δηλαδή λύθηκε το θέμα, αφού το υποσχέθηκε άλλωστε και ο γενικός γραμματέας του Υπουργείου. Δυστυχώς, δεν έθεσαν το ζήτημα να είναι η Δράμα στην κύρια γραμμή της σιδηροδρομικής Εγνατίας.
Οι αιρετοί εκπρόσωποί μας, αντί να καταθέσουν την αδιαπραγμάτευτη θέση τους, αυτοί συνθηκολόγησαν. 
Έβαλαν τα κομματικά τους καθήκοντα πάνω από το συμφέρον της τοπικής κοινωνίας, των πολιτών που τους ψήφισαν, για να προωθήσουν τα συμφέροντα του τόπου μας και να συμβάλλουν στην ανάπτυξη και ευημερία του. 
Δυστυχώς, είμαστε άξιοι της μοίρας μας με αυτούς που μας εκπροσωπούν στην διεκδίκηση των σημαντικών ζητημάτων για τον Νομό μας. Οι εξουσίες στην Περιφέρεια υπάρχουν όχι για να συμμαχούν με την κεντρική εξουσία, αλλά για να διεκδικούμε. Τότε δικαιώνεται η επιλογή των πολιτών. Αλλιώς, κοροϊδεύουν τους πολίτες όσοι δίνουν την αίσθηση της διεκδίκησης, ενώ στην ουσία συμβιβάζονται. Δεν μπορεί να χάνονται ευκαιρίες ανάπτυξης και να είμαστε ικανοποιημένοι. Το «όχι» είναι απαραίτητο όπλο για έναν πολιτικό όταν αδικείται ο τόπος του. Αυτό το «όχι» ταρακουνάει την κεντρική εξουσία και την οδηγεί στο να αλλάξει δυσμενείς και άδικες αποφάσεις.
Πυρ ομαδόν από φορείς, κομματικές Οργανώσεις και δημοτικές παρατάξεις
------------------------------------------------------------------------
Ανακοινώσεις εξέδωσαν και δημοτικές παρατάξεις, όπως η παράταξη «Project Δράμα 2020», που αναφέρει τα εξής:
«Στα μεγάλα λόγια μόνος, στα στραπάτσα με άλλους. Αυτός είναι ο δήμαρχος Δράμας. Καλά πήγε κι αυτό… Ιδού ο επαναστάτης του πληκτρολογίου, κύριος Μαμσάκος. Τι έλεγε έναν μήνα πριν και τι λέει σήμερα. Το ερώτημα είναι, αν προσπαθεί να το παρουσιάσει και ως επιτυχία. Λοιπόν, όχι. Και ο ίδιος ξέρει ότι απέτυχε. Και γι’ αυτό, αυτή την φορά, συμπεριέλαβε στην ανακοίνωσή του και τους υπόλοιπους δημάρχους και τον αντιπεριφερειάρχη. Για να μοιραστεί την αποτυχία με άλλους. Στα μεγάλα λόγια, γιατί έργα δεν έχει, παρά μόνο λόγια, μόνος, στα στραπάτσα με άλλους. Αυτός είναι ο δήμαρχος Δράμας. Το 2023 είναι κοντά, αλλά η Δράμα, δυστυχώς, έχει χάσει άλλα 4 χρόνια».
Η ανακοίνωση της παράταξης «Αυτοδιοίκηση Πολιτών» αναφέρει τα εξής: «Εμετρήθησαν, εζυγίσθησαν και ευρέθησαν ελλιπείς, δεν μίλησαν με τον υπουργό, δεν έθεσαν το ζήτημα να είναι η Δράμα στην κύρια γραμμή της σιδηροδρομικής Εγνατίας. Θα δημιουργηθεί κάθετη σιδηροδρομική σύνδεση από την Δράμα προς την Νέα Ζίχνη και την Αμφίπολη (στην παλιά και εγκαταλελειμμένη σιδηροδρομική σύνδεση). Κατά τα άλλα, οι αιρετοί δηλώνουν την εν μέρει θετική τους άποψη και αισιοδοξία. Στείλαμε εκπροσώπους να καταθέσουν την αδιαπραγμάτευτη θέση μας και αυτοί συνθηκολόγησαν. Είμαστε άξιοι της μοίρα μας, με το πολιτικό δυναμικό που μας εκπροσωπεί. Έβαλαν τα κομματικά τους καθήκοντα πάνω από τις ανάγκες των ανθρώπων αυτού του τόπου».
Η Νομαρχιακή Οργάνωση του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. ανακοίνωσε ότι: «ΧΑΣΑΜΕ ΠΡΙΝ ΜΠΟΥΜΕ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ! Οδυνηρή έκπληξη προκάλεσε στην δραμινή κοινωνία, η ανακοίνωση πως ο κυβερνητικός βουλευτής, κ. Μπλούχος, ο αντιπεριφερειάρχης Δράμας, κ. Παπαδόπουλος και οι πέντε δήμαρχοι του Νομού μας, κ.κ. Μαμσάκος, Αθανασιάδης, Κυριακίδης, Καράογλου, Ζεκερίδης, συναντήθηκαν στην Αθήνα με έναν γενικό γραμματέα του Υπουργείου υποδομών και συναίνεσαν στην κυβερνητική πρόταση, να μείνει η Δράμα εκτός σιδηροδρομικής Εγνατίας. Επαίρονται ότι έλαβαν ως αντάλλαγμα την δήθεν αναβάθμιση του υπάρχοντος και απαρχαιωμένου σιδηροδρομικού δικτύου Θεσσαλονίκης, Σερρών, Δράμας και την δημιουργία κάθετης σιδηροδρομικής σύνδεσης στα ίχνη της ξηλωμένης από το 1969 και μηδέποτε χρησιμοποιηθείσας γραμμής Αμφίπολης-Μυρρίνης (Νέα Ζίχνη)! 
Η άποψή μας είναι η εξής:
-----------------------------
Α) Είναι απαράδεκτο και αντιδημοκρατικό, το γεγονός πως οι θεσμικοί εκπρόσωποι του Νομού, ερήμην των δραμινών πολιτών, αποφάσισαν σε μία κλειστή σύσκεψη στο γραφείο του κ. Μαμσάκου, να διαφοροποιηθούν από την κοινή θέση που ομόφωνα είχε αποφασιστεί, μόλις πριν δύο μήνες, στο δημοτικό συμβούλιο Δράμας και η οποία ξεκάθαρα έλεγε πως η χάραξη της σιδηροδρομικής Εγνατίας έπρεπε να συμπεριλάβει Σέρρες και Δράμα.
Β) Ενώ το δημοτικό συμβούλιο ομόφωνα αποφάσισε να καλέσει τον υπουργό μεταφορών, υποδομών και δικτύων, κ. Καραμανλή, στην Δράμα, για να ενημερώσει πώς αντιλαμβάνεται την θέση της Δράμας στα υπάρχοντα και σχεδιαζόμενα σιδηροδρομικά δίκτυα, τελικά πήγαν οι αιρετοί του Νομού στην Αθήνα και αντί να συναντηθούν με τον υπουργό, συναντήθηκαν με έναν γενικό γραμματέα του Υπουργείου! Πρόκειται για απαξίωση των θεσμικών μας εκπροσώπων και πλήγμα στο θεσμό της τοπικής αυτοδιοίκησης.
Γ) Είναι αδιανόητο να σύρεται η τοπική αυτοδιοίκηση από τον τοπικό κυβερνητικό βουλευτή και να υπαναχωρεί από την ομόφωνη απόφαση χαρακτηρίζοντας ως θετική εξέλιξη μία ανύπαρκτη ουσιαστικά πρόταση, η οποία περιθωριοποιεί την Δράμα και η οποία πρόταση είχε κατατεθεί και απορριφθεί στο δημοτικό συμβούλιο του Δήμου Δράμας. Κατανοητή η στάση του κ. Μπλούχου, που έπρεπε να βρει τρόπο να βγει από τα προσωπικά του αδιέξοδα εξαιτίας της κυβερνητικής πολιτικής, ακατανόητη κι απολύτως κατακριτέα η μετατροπή της τοπικής αυτοδιοίκησης σε πρόθυμο υποστηρικτή της κυβέρνησης και όχι των συμφερόντων της περιοχής, με ευθύνη του αντιπεριφερειάρχη και των δημάρχων του Νομού μας. Η τοπική αυτοδιοίκηση, δεν επιτρέπεται να μετατρέπεται σε υπηρέτη του τοπικού κυβερνητικού βουλευτή!
Δ) Η Ν.Ε. ΣΥ.ΡΙΖ.Α.-ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΔΡΑΜΑΣ υποστηρίζει την μοναδική ολοκληρωμένη και σύμφωνη με τα συμφέροντα της Δράμας, αλλά και της ευρύτερης περιοχής, πρόταση για όδευση της σιδηροδρομικής Εγνατίας μέσω Σερρών και Δράμας με το ίδιο, αν όχι μικρότερο, κόστος και την ίδια απόσταση. Υποστηρίζει την πρόταση που κατάθεσε και τεκμηρίωσε ο κ. Κατσιμίγας, περιφερειακός σύμβουλος και επικεφαλής της παράταξης «Ανεξάρτητη Ενωτική Πρωτοβουλία», άποψη και πρόταση για την οποία δεν εκφράστηκε καμία αντίρρηση στο δημοτικό συμβούλιο Δράμας μόλις πριν δύο μήνες. Καλούμε τις υπόλοιπες δημοτικές και περιφερειακές παρατάξεις, τα συνδικάτα και κυρίως τους δραμινούς και τις δραμινές, να αγωνιστούν για να αποτραπούν τα κυβερνητικά σχέδια. Ο ΑΓΩΝΑΣ ΤΩΡΑ ΑΡΧΙΖΕΙ!».
Τέλος, η βουλευτής του «Κινήματος Αλλαγής», Χαρά Κεφαλίδου, δήλωσε τα εξής: «Όταν υπάρχουν πολιτικές δυνάμεις σε έναν τόπο, που λειτουργούν διασπαστικά και βουλευτές που ενδιαφέρονται περισσότερο για τον προσωπικό τους μύθο, παρά για τις ανάγκες της τοπικής κοινωνίας που τους εμπιστεύτηκε, τότε η σιδηροδρομική εξυπηρέτηση του Νομού Δράμας γίνεται μπαλάκι μεταξύ Νομού Ξάνθης και Νομού Σερρών. Πάντως, υπήρχε και άλλος δρόμος, της συνεργασίας και της ένωσης δυνάμεων για το κοινό καλό. Αλλά, αυτό θέλει άλλη κουλτούρα. Μπράβο μας!!!».
Η ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗ ΕΓΝΑΤΙΑ, ΔΕΝ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΓΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ
21-07-2021
Αναρωτιόμαστε τι θα άλλαζε εάν η αντιπροσωπεία της τοπικής κοινωνίας, που επισκέφτηκε το Υπουργείο υποδομών, συναντούσε τον υπουργό αντί για τον γενικό γραμματέα, για το ζήτημα της σύνδεσης της Δράμας με την σιδηροδρομική Εγνατία. Είναι προφανές ότι, η υλοποίηση του μεγάλου αυτού έργου υποδομής για την βόρεια Ελλάδα έχει δρομολογηθεί. Και ότι η υλοποίησή του, είναι υπεράνω κυβερνητικών παραγόντων, κομμάτων, πολιτικών προσώπων και φορέων. Η επιλεγμένη από τον Οργανισμό Σιδηροδρόμων Ελλάδας (Ο.Σ.Ε.) χάραξη δεν μπορεί να αλλάξει, ούτε με πολιτική παρέμβαση. Κι έτσι πρέπει να γίνεται, για τα έργα εθνικής και στρατηγικής σημασίας.
Δεν είναι σοβαρό πράγμα, η παρέμβαση κάποιου περιφερειακού συμβούλου, να «τινάξει στον αέρα» τον σχεδιασμό ενός τέτοιου έργου, επειδή ο περιφερειακός σύμβουλος θέλει να κερδίσει την εύνοια και τις ψήφους των κατοίκων μιας περιοχής στις επόμενες εκλογές. Αναφερόμαστε στον Κώστα Κατσιμίγα, περιφερειακό σύμβουλο της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης, ο οποίος κατάφερε να «ξεσηκώσει» την κοινωνία της Δράμας υποστηρίζοντας πως θα απομονωθεί εάν κατασκευαστεί η σιδηροδρομική Εγνατία (με την χάραξη που αποφάσισε ο Ο.Σ.Ε.). Και για να δείξει στους Δραμινούς ψηφοφόρους ότι ενδιαφέρεται για την ανάπτυξη και την ευημερία του τόπου, πρότεινε να αλλάξει η χάραξη του μεγάλου έργου μόνο στο τμήμα από την Θεσσαλονίκη μέχρι την Καβάλα, ώστε να ενταχθούν οι πόλεις των Σερρών και της Δράμας. Θα μπορούσαν να πράξει το ίδιο κάποιος περιφερειακός σύμβουλος της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, στην οποία υπάγεται ο Νομός Σερρών, ή κάποιος περιφερειακός σύμβουλος στην Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας, για να γίνουν κι εκεί τροποποιήσεις στην χάραξη. Τελικά, το έργο της σιδηροδρομικής Εγνατίας θα γινόταν «λάστιχο» και πεδίο εξυπηρέτησης πολιτικών φιλοδοξιών, συμφερόντων και τοπικιστικών συγκρούσεων.
Εάν η ελληνική κυβέρνηση παρασυρθεί στο παιχνίδι αυτό, ο μεγάλος σιδηροδρομικός άξονας της βόρειας Ελλάδας θα ανατραπεί και τα γεωγραφικά διαμερίσματα που διασχίζει (Ήπειρος, Μακεδονία, Θράκη), θα παραμείνουν σε μειονεκτική θέση σε σχέση με την υπόλοιπη χώρα. Γιατί, άραγε, η αντιπροσωπεία της κοινωνίας της Δράμας, όταν κατέβηκε στην Αθήνα, δεν ζήτησε να συναντηθεί με τις διοικήσεις του Ο.Σ.Ε. και του ΕΡΓΟΣΕ, για να εκφράσει την διαμαρτυρία των Δραμινών και να καταθέσει την πρόταση του Κ. Κατσιμίγα στους τεχνοκράτες;
ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΣΟΥ ΔΗΜΑΡΧΕ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΠΛΑΚΕΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΕΟΡΔΑΙΑΣ ΕΝΩΜΕΝΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΔΙΑΣΠΑΣΜΕΝΗ ΟΠΩΣ ΠΟΛΛΟΙ ΘΕΛΟΥΝ.
ΠΑΡΕ ΑΥΡΙΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΝΑ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ.
ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΤΑΓΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΕΟΡΔΑΙΑΣ.
30-08-2021
Ν.Χ.Κ.


Σχόλια υποστηρίζονται από CComment

Λίστα εκδηλώσεων

Δεν υπάρχει προσεχές εκδήλωση
Δευ Τρι Τετ Πεμ Παρ Σαβ Κυρ
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

Ο Καιρός

Σημαντικά θέματα

Εφημερεύοντα Φαρμακεία

ΚΟΖΑΝΗΣ

Εφημερεύοντα Φαρμακεία Κοζάνη

ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ

Εφημερεύοντα Φαρμακεία Πτολεμαίδα

Banner Bottom

logo

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ
 
Τηλέφωνο:  6974928190
Copyright www.ptolemais-post.gr © 2021