Η υπόθεση με το Felicity Ace πριν 11 μήνες φαίνεται να αποτελεί θρυαλλίδα εξελίξεων σε ότι αφορά τις μεταφορές ηλεκτρικών, υβριδικών και υδρογονοκίνητων αυτοκινήτων με πλοία.
Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν είναι πλέον… ευπρόσδεκτα στα πλοία της εταιρείας Havila Kystruten, η οποία εκτελεί δρομολόγια στις ακτές της Νορβηγίας. Ο λόγος; Τα εν λόγω αυτοκίνητα είναι δύσκολο να σβήσουν αν αρπάξουν φωτιά!
Βέβαια, τα νεότευκτα πλοία RoPax της Havila Kystruten που ξεκίνησαν να εκτελούν δρομολόγια στη σκανδιναβική χώρα είναι υβριδικά και διαθέτουν στα «σωθικά» τους γιγαντιαία πακέτα μπαταριών, για τα οποία η εταιρεία δεν φαίνεται να ανησυχεί το ίδιο…
Όπως και να ‘χει, πριν λίγους μόλις μήνες, η Havila Kystruten διεξήγαγε μια «ανάλυση κινδύνου», όπως η ίδια την αποκαλεί, με την αρωγή της συμβουλευτικής εταιρείας Proactima SA, η οποία απεφάνθη ότι «μια πιθανή πυρκαγιά σε συμβατικά οχήματα μπορεί να αντιμετωπιστεί από τα συστήματα και το πλήρωμα που υπάρχουν στο πλοίο» και πως «η περίπτωση είναι διαφορετική με ένα αυτοκίνητο που κινείται με υδρογόνο ή ηλεκτρική ενέργεια, καθώς στη συγκεκριμένη περίπτωση θα απαιτούνταν πρόσθετα μέτρα θέτοντας σε κίνδυνο περισσότερους ανθρώπους που βρίσκονται πάνω στο σκάφος».
Απαντώντας στο τι είναι πιθανό να συμβεί σε περίπτωση εκδήλσης φωτιάς που ενδεχομένως να ξεκινήσει από τις μπαταρίες των ίδιων των υβριδικών πλοίων της εταιρείας, οι εκπρόσωποι της Havila Kystruten δήωσαν τα εξής: «Το πιο σημαντικό για εμάς είναι η ασφάλεια. Τα πλοία μας είναι κατασκευασμένα με δικά τους πακέτα μπαταριών που εγκαθίστανται σύμφωνα με τις τρέχουσες απαιτήσεις πυρασφάλειας στα πλοία. Αυτό σημαίνει ότι οι μπαταρίες μας βρίσκονται σε απομονωμένους και πυρίμαχους χώρους, με συγκεκριμένα συστήματα πυροπροστασίας».
Σχόλια υποστηρίζονται από CComment