Τα παγωμένο project του Σιδηροδρομικού Δικτύου στη Δυτική Μακεδονία και η δοσίλογη Δημοτική Αρχή της Εορδαίας
- Περιφερειακά
- Εμφανίσεις: 1083
Τα παγωμένο project του Σιδηροδρομικού Δικτύου στη Δυτική Μακεδονία και η δοσίλογη Δημοτική αρχή της Εορδαίας
«Δοσίλογοι» Ο όρος «δοσίλογος» εμφανίστηκε για πρώτη φορά στα χρόνια του Τρικούπη. Η ιστορική φράση «δυστυχώς επτωχεύσαμεν» και οι συνέπειες της χρεοκοπίας προκάλεσαν ένα εθνικό κύμα οργής. Η κοινή γνώμη απαιτούσε να οδηγηθούν οι υπαίτιοι ενώπιον της δικαιοσύνης και να «δώσουν λόγο» για τις πράξεις τους. Κατά αναλογία του αρχαίο...
Διαβάστε όλο το άρθρο: http://www.mixanitouxronou.gr/i-lexi-dosilogos-archika-den-simaine-prodotis-kai-emperieiche-to-tekmirio-tis-athootitas/
Με αφορμή την τοποθέτηση του Νίκου Παπά στο Περιφερειακό Συνέδριο του ΣΥΡΙΖΑ στην Κοζάνη, αλλά και την τοποθέτηση επί του θέματος πρόσφατα του κυρίου Πάρι Κουκουλόπουλου, θα θέλαμε να επισημάνουμε τα εξής:
Μέσα στο γενικότερο χχάλι που υπάρχει στα οικονομικοκοδημογραφικά δρώμενα στη Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας, έρχεται και αυτό του παγώματος (επί μια 20ετια) της ανάπτυξης Σιδηροδρομικού Δικτύου.
Γράψαμε, ξαναγράψαμε, κάναμε παρεμβάσεις, καταγγείλαμε, αποκαλύψαμε, στιγματίσαμε, δυστυχώς δεν "κινητοποιήθηκε" η συνείδησις της Κοινωνίας της Εορδαίας.
Επικρατεί πολιτική άπνοια. Μαζί με τον εν υπνώσει Δήμαρχο αποκοιμήθηκαν τα τοπικά συμβούλια και φυσικά οι Πολίτες.
Δεν μπορεί να υπάρξει ουδεμία ανάπτυξη χωρίς δίκτυο μεταφοράς πρόσωπων και εμπορευμάτων.
Είναι βασική προϋπόθεση αυτή.
Είναι πυλώνας το δίκτυο για τον ερχομό επενδυτικού κεφαλαίου.
Και επίσης, κάνουν λάθος οι Αγρότες που μέσα τις κινητοποιήσεις τους δεν το θέτουν, έστω και τελευταίο, έστω και υποδεέστερο.
Τα προϊόντα τα προερχόμενα από φυτά μεγάλης καλλιέργειας και κτηνοτροφίας δεν δύναται να βρουν αγορές διοχέτευσης χωρίς σιδηρόδρομο.
Και επίσης το έργο συνένωσης Πτολεμαΐδας - Καστοριάς, συνιστά μια τρύπα στο νερό.
Αυτό που συνενώνει είναι τη μοναξιά δυο Πόλεων, οι Πόλεις θα συνεχίζουν να παρακμάζουν δημογραφικά και οικονομικά.
Όμως θα ήταν τα πάντα με τη διέξοδο στο αρμυρό νερό και συγκεκριμένα στο Λιμήν της Πόλεως Θεσσαλονίκης.
Αυτό έρχεται να λύσει η πρότασις Σωτηρόπουλου.
Δυστυχώς ο δυνητικός σύμμαχος η Φλώρινα σιωπά.
Η Καστοριά, θεωρεί εσφαλμένε ότι ευνοείται με το σχέδιο δια μέσω Κοζάνης και η Κοζάνη ζει στον απόλυτο τοπικισμό της.
Η γεωγραφική τοποθέτησις της Πτολεμαΐδας για αυτό το πρότζεκτ καταδεικνύει ότι βρίσκεται στο κέντρο της Περιφέρειας.
Εξυπηρετεί όλες τις Πόλεις.
Με ένα κόμβο στην Πτολεμαΐδα που θα αφορά βαλκάνια και Θεσσαλονίκη.
Με ένα κόμβο στην Κοζάνη που θα αφορά Αθήνα-Πειραιά-Ηγουμενίτσα.
Με ένα κόμβο στη Φλώρινα που θα αφορά την προσπέλαση των Σκοπίων και την έξοδο στην Κεντρική Ευρώπη
Και ένα κόμβο στην Καστοριά που θα μας συνδέει με την Αδριατική θάλασσα.
Είναι πολύ απλό το σχέδιο και εξυπηρετούνται άπαντες.
Με ευθείες γραμμές κι όχι με λογικές μουτζούρη διερχόμενου μέσω καμπυλοτήτων.
Ο Δήμαρχος της Εορδαίας ομιλεί για μουτζούρη, άναρχα, χωρίς σχέδιο, χωρίς όραμα, χωρίς προοπτική.
Δεν έχει ατζέντα Εορδαίας, αλλά προσωπική ατζέντα προσπαθώντας να μην στενοχωρήσει το πολιτικό ιερατείο που διαμορφώνεται από τους τοπικιστικούς μηχανισμούς της διπλανής Πόλεως.
Πολιτίδης Χρήστος
Μελλοντολόγος - Οραματιστής
Σχόλια υποστηρίζονται από CComment