Η Δυτική σιδηροδρομική Εγνατία
- Περιφερειακά
- Εμφανίσεις: 748
Αντώνιος Σαββίδης - Χειριστής Ελικοπτέρων: Η Δυτική σιδηροδρομική Εγνατία.
Σήμερα ξεκινούν τα δρομολόγια τραίνων στην γραμμή Αθήνα -Θεσσαλονικη. Το τραίνο Καλαμπάκα-Κοζάνη μέρος του τμήματος Δυτικής σιδηροδρομικής Εγνατίας δεν θα ξεκινήσει ποτέ. Ένας αιώνας εμπαιγμού.
Το Τραίνο δεν θα σφυρίξει ποτέ.
Για μελέτες του σιδηροδρόμου Καλαμπάκα-Κοζάνη δαπανήθηκαν 15 εκατομμύρια ευρώ.
Για το ίδιο τμήμα σιδηροδρόμου το 1930 -1940 δαπανηθηκαν 11 εκ δολάρια και κατασκευάστηκε το 69%.
Για την Δυτική σιδηροδρομική Εγνατία δαπανήθηκαν για προμελετες 85 εκ Ευρώ.
Το κόστος της Δυτικής σιδηροδρομικης Εγνατίας είχε Προϋπολογισμό 1,5 δις Ευρώ.
Η Δυτική σιδηροδρομική Εγνατία θα ενωνε όλα τα αστικά κέντρα, τα λιμάνια Πειραιά, Βόλου, Ηγουμενίτσας, Αδριατικής, Θεσσαλονίκης και τα Δυτικά Βαλκάνια.
Ο δις φορές συντοπίτης μας υφυπουργός Μεταφορών στις Κυβερνήσεις του κ Σαμαρά και κ. Μητσοτάκη ενέταξε στην Δυτική σιδηροδρομική Εγνατία τα τμήματα:
Α. Καλαμπάκα - Κοζάνη
Β. Κοζάνη - Βέροια
Γ. Αμύνταιο - Κοζάνη στο Διευρωπαϊκό Δίκτυο Μεταφορων με ορίζοντα εκτέλεσης το 2050.
Το υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών ξόδεψε για εκτέλεση σιδηροδρομικών έργων την τριετια 2019-2023 ,το ποσό των 4,5 δις Ευρώ.
Η σιδηροδρομική γραμμή Αμύνταιο- Κοζάνη μήκους 60 km, που ανακαινίστηκε το 2007 και κόστισε 25 εκ Ευρώ, σταμάτησε να λειτουργεί από το 2010.
Το τραίνο στην Κοζάνη από Θεσσαλονίκη έφθανε σε 3 ώρες μέσω καμπύλης γραμμής.
Η γραμμή εχει να λειτουργήσει 13 χρόνια.
Θα μπορούσαν να μεταφερθούν οι καινούργιες ράγες,οι ενδιάμεσοι τσιμεντενοι δοκοι, και τα εκ κυβικά χαλικιού, σε μια νέα σύνδεση της γραμμής Κοζάνης Βέροιας.
Έτσι θα είχε ελλαττωθεί, ο χρόνος αφίξεως απο Κοζάνη στη Θεσσαλονίκη σε 50 λεπτά και η Κοζάνη η Πρωτεύουσα της Δυτικής Μακεδονίας θα συνδεόταν και με την Γραμμή Πλατύ-Αθήνα.
Το μόνο σιδηροδρομικό έργο που έγινε στην Δυτική Μακεδονία από υπουργειό Μεταφορών ήταν το γκρέμισμα δύο σιδηροδρομικών γεφυρών έξω από την πόλη της Κοζάνης. Όλοι οι τοπικοί πολιτικοί σχεδίαζαν την Δυτική Εγνατία οδό χωρίς να συνεννοηθούν με τον κ. Πρωθυπουργό.
Τα εκατομμύρια των μελετών για την Δυτική Εγνατία σιδηροδρομική γραμμή δεν έπιασαν τόπο.
Στην τελευταία συνέντευξη του Πρωθυπουργού με τον Σταύρο Θεοδωράκη αναφέρθηκε , πως το τραινο στην Ηγουμενίτσα δεν θα φθάσει ΠΟΤΕ.
Η Δυτική σιδηροδρομική Εγνατία είπε είναι ένα ΣΕΝΑΡΙΟ επιστημονικής Φαντασίας.
Για όλα αυτά φταίει το δυσκίνητο κράτος, η αργοκίνητη Δημόσια διοίκηση, οι πελατειακές σχέσεις, η παράλογη χρήση κεφαλαίων η έλλειψη οραματος, η έλλειψη συντονισμού. Στην Ελλάδα από το 2010 τα αγορασμένα σύγχρονα συστήματα ασφαλείας δεν τοποθετήθηκαν, χάρη στην εγκληματική ανικανότητα της Πολιτικής και φυσικής ηγεσίας.
Κάθε φορά που αλλάζει η κυβέρνηση, αλλάζει και η Εθνική πολιτική για τα τρένα.
Η Οθωμανική διοίκηση τον 19ο αιώνα κατασκεύασε στην Βόρεια Ελλαδα μέσα σε είκοσι χρόνια 1166 km,μαζι με κτήρια, σταθμούς και συγκροτήματα.
Σήμερα η Γερμανία ανακοίνωσε επένδυση 45 δις Ευρώ για την Ανάπτυξη των σιδηροδρόμων.
Η Ελλάδα μαζί με την Ισπανία έχουν το χειρότερο σιδηροδρομικό δίκτυο.
Η Ελλάδα κατέχει την πρωτιά στα σιδηροδρομικά ατυχήματα με 25 θύματα ετησίως.
Το τραίνο είναι ένα μέσο φιλικό με το περιβάλλον καθώς κινείται πλέον με ρεύμα, οι επιβάτες και τα εμπορεύματα, κινούνται γρήγορα, οικονομικά και με ασφάλεια.
Στα σύγχρονα κράτη οι μετακινήσεις πλέον γίνονται με τραίνα και οχι με αεροπλάνα για αποστάσεις κάτω από 500km.
Το τραίνο εξυπηρετεί τους πολιτες και το εμπόριο, είναι ένα εργαλείο προόδου και αναπτυξης.
Σχόλια υποστηρίζονται από CComment