Πέμπτη 21  Νοεμβρίου  2024 

«ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΛΟΓΟΣ - ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ»

Αντώνιος Σαββίδης: Πτήσεις υδροπλάνων στις λίμνες της Δυτικής Μακεδονίας, ως μια άλλη Λουκέρνη.

Αντώνιος Σαββίδης: Πτήσεις υδροπλάνων στις λίμνες της Δυτικής Μακεδονίας, ως μια άλλη Λουκέρνη.

Πτήσεις υδροπλάνων στις λίμνες της Δυτικής Μακεδονίας, ως μια άλλη Λουκέρνη.

Η Δυτική Μακεδονία είναι η Μοναδική Περιφέρεια στην Ελλάδα, που δεν έχει θάλασσα και φιλοξενεί το 65% των επιφανειακών υδάτων της Ελλάδος σε λίμνες.

Τα υδροπλάνα πέταξαν στην Ελλάδα από το 2003 - 2008 στα Ιόνια νησιά χωρίς ατυχήματα, και αποχώρησαν για πτήσεις στις λίμνες της Ελβετίας.

Οι προσδοκίες για να ξαναπετάξουν επανήλθαν το 2014.

Εδω αρχίζει ένας γραφειοκρατικός αγώνας με εμπόδια θεσμικά, αδειοδοτικά, και πολιτικά.

Υπάρχει από τις αεροπορικές εταιρείες δυνατότητα ανάπτυξης 1500 υδατοδρομιων και έχουν αδειοδοτηθεί 29 μεταξύ αυτών και 4 στις λίμνες της Δυτικής Μακεδονίας.

Για λόγους που δεν γνωρίζουμε, εδώ και 9 χρόνια ο καθ' ύλην αρμόδιος Κοζανίτης δις φορές -  Υφυπουργός Μεταφορών από το 2014, ΔΕΝ ΕΚΔΊΔΕΙ την άδεια απογείωσης των υδροπλάνων σε όλη την Ελληνική επικράτεια.

Θα πουν μερικοί, εδώ δεν έχουμε μια ασφαλή γέφυρα στα Σερβια,για διέλευση πολιτών και εμπορευμάτων.

Δεν έχουμε εδώ και χρόνια ένα δρόμο με δύο λωρίδες για κάθε κατεύθυνση, να ταξιδεύουμε από τα Σέρβια στην Ελασσόνα και κατ' επέκταση στην Κεντρική και Νότια Ελλάδα.

Εδώ δεν έχουμε σιδηροδρομική γραμμή για να κινούμαστε γρήγορα, ξεκούραστα και οικονομικά όπως σε όλες τις αναπτυγμένες πόλεις της Ευρώπης και μιλάμε για υδροπλάνα στην Δυτική Μακεδονία;

Άλλοι θα πουν ότι τώρα έχουμε την Εγνατία οδό, τι χρειαζόμαστε, τις πτήσεις των υδροπλάνων στην Δυτική Μακεδονία.

Η Εγνατία οδός μπορεί να είναι σύντομη ( όχι για την κεντρική και νότια Ελλάδα) και ασφαλής, αλλά τα καύσιμα έχουν ακριβύνει και το κόστος των διοδίων είναι πολύ υψηλό..

Άλλοι θα πουν ότι έχουμε δύο Αεροδρόμια στην Δυτική Μακεδονία ( Κοζάνη- Καστοριά) τι χρειαζόμαστε τα υδροπλάνα στις λίμνες.

Τα αεροπορικά δρομολόγια είναι μόνο από Αθήνα, είναι άγονη γραμμή και επιδοτείται από το κράτος.

Οι επιβάτες που ταξιδεύουν από και προς την Αθήνα είναι ελάχιστοι.

Αυτά τα δρομολόγια είναι ασύμφορα και μπορεί κάποια στιγμή να σταματήσουν.

Με τα υδροπλάνα μπορούν να γίνουν ειδικές ναυλωμένες πτήσεις προς όλες τις γεωγραφικές κατευθύνσεις.

Τα υδροπλάνα μπορούν να χρησιμοποιηθούν και σαν Ασθενοφόρα.

Τα υδατοδρόμια στη Ελλάδα δημιουργούνται βάσει απόφασης έγκρισης περιβαλλοντικών όρων (ΑΕΠΟ).

Όλα μπορούν να συνυπάρχουν.

Και προστασία του περιβάλλοντος και οικονομική ανάπτυξη.

Το όφελος με τα υδροπλάνα είναι ότι θα αναπτυχθεί ο εναλλακτικός τουρισμός και το εμπόριο και θα βγουν οι κάτοικοι των παραμεθόριων περιοχών από την απομόνωση.

Είναι ένα γρήγορο μέσο μεταφοράς, μας φέρνει σε επαφή με την φυσική ομορφιά, μας φέρνει σε επαφή με τις μικρές κοινωνίες, εκεί που είναι το μέλλον.

Είναι ένας μοχλός προόδου και ανάπτυξης, τώρα ειδικά μετά τον οικονομικό μαρασμό της Δυτικής Μακεδονίας λόγω απογουνοποίησης, και μεταλιγνιτικής περιόδου.

Αντώνιος Σαββίδης - Ιπτάμενος χειριστής Ελικοπτέρων- Αεροσκαφών



Σχόλια υποστηρίζονται από CComment

Λίστα εκδηλώσεων

Δεν υπάρχει προσεχές εκδήλωση
Δευ Τρι Τετ Πεμ Παρ Σαβ Κυρ
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

Ο Καιρός

Σημαντικά θέματα

Εφημερεύοντα Φαρμακεία

ΚΟΖΑΝΗΣ

Εφημερεύοντα Φαρμακεία Κοζάνη

ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ

Εφημερεύοντα Φαρμακεία Πτολεμαίδα

Banner Bottom

logo

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ
 
Τηλέφωνο:  6974928190
Copyright www.ptolemais-post.gr © 2021